Proces reklamacyjny:
Klient ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar jest wadliwy.
Po wykryciu wady produktu Klient ma prawo do:
wymiany towaru na nowy
naprawy towaru
obniżenia ceny
odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna
Jeżeli Klient zażąda wymiany towaru na nowy lub jej naprawy, sprzedawca może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta:
byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedawcy np. ze względu zaprzestania produkcji całego towaru lub części zmiennych
wymagałaby nadmiernych kosztów np. żądanie wymiany całego towaru na nowy, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o dużo niższej wartości.
Klient może żądać odstąpienia od umowy tylko wtedy, gdy wada ma charakter istotny.
Żądaniu obniżenia ceny powinno towarzyszyć określenie kwoty, o którą cena ma być obniżona (z uwzględnieniem wartości towaru z wadą i towaru pełnowartościowego).
Jak dokonać reklamacji?
1. Pobierz formularz reklamacyjny, wydrukuj go i wypełnij.
2. Umieść formularz reklamacyjny w paczce z reklamowanym produktem.
3. Prosimy o zwrócenie uwagi na to czy reklamowany produkt jest odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w przesyłce oraz na to, aby reklamowana rzecz była czysta i sucha.
4. Zamów kuriera i wyślij paczkę na adres:
BROWN boutique
Aleja Kasztanowa 8/U9
11-730 Mikołajki
5. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub do punktów odbioru.
Wzór formularza reklamacji – POBIERZ