BROWN boutique

REKLAMACJE

Proces reklamacyjny:

Klient ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar jest wadliwy.
Po wykryciu wady produktu Klient ma prawo do:
  • wymiany towaru na nowy
  • naprawy towaru
  • obniżenia ceny
  • odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna
Jeżeli Klient zażąda wymiany towaru na nowy lub jej naprawy, sprzedawca może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta:
  • byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedawcy np. ze względu zaprzestania produkcji całego towaru lub części zmiennych
  • wymagałaby nadmiernych kosztów np. żądanie wymiany całego towaru na nowy, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o dużo niższej wartości.
Klient może żądać odstąpienia od umowy tylko wtedy, gdy wada ma charakter istotny.
Żądaniu obniżenia ceny powinno towarzyszyć określenie kwoty, o którą cena ma być obniżona (z uwzględnieniem wartości towaru z wadą i towaru pełnowartościowego).
 

Jak dokonać reklamacji?

1. Pobierz formularz reklamacyjny, wydrukuj go i wypełnij.
2. Umieść formularz reklamacyjny w paczce  z reklamowanym produktem.
3. Prosimy o zwrócenie uwagi na to czy reklamowany produkt jest odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w przesyłce oraz na to, aby reklamowana rzecz była czysta i sucha.
4. Zamów kuriera i wyślij paczkę na adres:
BROWN boutique
Plac Wolności 8/U3
11-730 Mikołajki
5. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub do punktów odbioru.

 

 

Wysyłka i zwroty

WYSYŁKA:

Dostawa zamówień powyżej 399 zł jest darmowa na terenie całej polski.
Jeżeli zamówienie nie przekroczy kwoty 399 zł do zamówienia doliczony zostanie koszt dostawy:

- paczkomaty InPost: 0 zł
- kurier DPD: 14 zł (przedpłata), 15,50 (za pobraniem)

Szczegóły dostawy znajdziesz tutaj

ZWROTY:

Darmowy zwrot do 14 dni bez podawania przyczyny zwrotu.

Szczegóły zwrotu znajdziesz tutaj.

Formularz zwrotu do pobrania tutaj.

Koszyk (0)

Koszyk