Proces reklamacyjny:
Klient ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar jest wadliwy.
Po wykryciu wady produktu Klient ma prawo do:
-
wymiany towaru na nowy
-
naprawy towaru
-
obniżenia ceny
-
odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna
Jeżeli Klient zażąda wymiany towaru na nowy lub jej naprawy, sprzedawca może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta:
-
byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedawcy np. ze względu zaprzestania produkcji całego towaru lub części zmiennych
-
wymagałaby nadmiernych kosztów np. żądanie wymiany całego towaru na nowy, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o dużo niższej wartości.
Klient może żądać odstąpienia od umowy tylko wtedy, gdy wada ma charakter istotny.
Żądaniu obniżenia ceny powinno towarzyszyć określenie kwoty, o którą cena ma być obniżona (z uwzględnieniem wartości towaru z wadą i towaru pełnowartościowego).
Jak dokonać reklamacji?
1. Pobierz formularz reklamacyjny, wydrukuj go i wypełnij.
2. Umieść formularz reklamacyjny w paczce z reklamowanym produktem.
3. Prosimy o zwrócenie uwagi na to czy reklamowany produkt jest odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w przesyłce oraz na to, aby reklamowana rzecz była czysta i sucha.
4. Zamów kuriera i wyślij paczkę na adres:
BROWN boutique
Plac Wolności 8/U3
11-730 Mikołajki
5. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub do punktów odbioru.