BROWN boutique

Sposoby płatności i dostawa

1. PŁATNOŚCI ONLINE:

Szybki przelew internetowy
Przy wyborze płatności online, zapłatę za zakupiony towar należy dokonać od razu w procesie zakupowym. Jeżeli płatność nie zostanie wykonana system automatycznie anuluje zamówienie.
Tzw. szybki przelew internetowy obsługiwany jest przez firmą PayPro SA/DialCom24 Sp. z o. o. (Przelewy24.pl). Wpłata zostaje zaksięgowana automatycznie w ciągu kilkunastu minut. W momencie zaksięgowania wpłaty następuje realizacja zamówienia. Sposób płatności nie jest obciążany dodatkową opłatą.

Płatność kartą
Płatność kartą, autoryzowana przez firmę PayPro SA/DialCom24 Sp. z o. o. (Przelewy24.pl). W momencie otrzymania przez sklep potwierdzenia o dokonaniu płatności zamówienie jest realizowane. Sposób płatności nie jest obciążany dodatkową opłatą.

2. PŁATNOŚĆ ZA POBRANIEM:

Ze względu na coraz większą liczbę nieodebranych paczek przez Klientów, płatność za pobraniem została wyłączona.

Jeżeli jesteś naszym stałym Klientem i chcesz złożyć zamówienie za pobraniem, skontaktuj się z nami.

3. PRZELEW BANKOWY:

Wybierając przelew bankowy w tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia. Przesyłka zostanie wysłana po zaksięgowaniu przelewu na koncie sklepu.

Numer rachunku bankowego sklepu: 41 1090 2590 0000 0001 5581 5791 (Santander Bank Polska).

4. ODBIÓR OSOBISTY:

Płatność gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym zamówienia w naszym butiku w Mikołajkach.

Kup online i odbierz w sklepie stacjonarnym w Mikołajkach w dogodnym dla Ciebie terminie.

 

KOSZTY DOSTAWY

Przy wyborze kuriera InPost lub paczkomaty InPost – zawsze bezpłatnie.

Zamówienie poniżej kwoty 399 zł przy wyborze kuriera Dpd + 20 zł.

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Czas realizacji zamówień wynosi od 1 do 3 dni roboczych. Sam transport przesyłki trwa 1-2 dni robocze dla kuriera DPD i 1-3 dni robocze dla usługi Paczkomaty InPost. W gorących okresach (przed świętami, promocje, przeceny) czas realizacji może ulec wydłużeniu. Towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz Paczkomaty InPost. Do wysyłanego towaru dołączony jest paragon fiskalny (lub na życzenie faktura VAT). O postępach w realizacji zamówienia będą Państwo na bieżąco informowani za pośrednictwem poczty elektronicznej. W dniu wysyłki otrzymają Państwo e-mail z informacją o wysłaniu paczki. Podane koszty dotyczą przesyłki na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

Wysyłka i zwroty

WYSYŁKA:

Dostawa zamówień powyżej 399 zł jest darmowa na terenie całej polski.
Jeżeli zamówienie nie przekroczy kwoty 399 zł do zamówienia doliczony zostanie koszt dostawy:

- paczkomaty InPost: 0 zł

- kurier InPost: 0 zł

- kurier DPD: 20 zł 

Szczegóły dostawy znajdziesz tutaj

ZWROTY:

Darmowy zwrot do 14 dni bez podawania przyczyny zwrotu.

Szczegóły zwrotu znajdziesz tutaj.

Formularz zwrotu do pobrania tutaj.

 

Jeżeli potrzebujesz dodatkowych informacji odnośnie zamówienia lub nie wiesz jak złożyć zamówienie, skontaktuj się z nami pisząc e-mail na adres biuro@brownboutique.pl lub zadzwoń pod numer telefonu 508-324-314 / 730-203-970. Stawiamy na indywidualne podejście do Klienta i w każdej sytuacji możesz liczyć na pomoc naszego zespołu.

Koszyk (0)

Koszyk